Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Elschami, Myriam"'
Autor:
Alexopoulou, Zoi, Lang, Johannes, Perrett, Rebecca M., Elschami, Myriam, Hurry, Madeleine E. D., Kim, Hyoung Tae, Mazaraki, Dimitra, Szabo, Aron, Kessler, Benedikt M., Goldberg, Alfred Lewis, Ansorge, Olaf, Fulga, Tudor A., Tofaris, George K.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2016 Aug 01. 113(32), E4688-E4697.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26471376
Publikováno v:
Zuin, V G, Eilks, I, Elschami, M & Kümmerer, K 2021, ' Education in green chemistry and in sustainable chemistry : perspectives towards sustainability ', Green Chemistry, vol. 23, no. 4, pp. 1594-1608 . https://doi.org/10.1039/d0gc03313h
Innovation in green and sustainable technologies requires highly qualified professionals, who have critical, inter/transdisciplinary and system thinking mindsets. In this context, green chemistry education (GCE) and sustainable chemistry education (S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3697::133ea40cbfe268ee7396dbdd352ef344
https://pure.leuphana.de/ws/files/22035774/repo_16818124_oa_by.pdf
https://pure.leuphana.de/ws/files/22035774/repo_16818124_oa_by.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Green Chemistry; 2/21/2021, Vol. 23 Issue 4, p1594-1608, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schöndorf, David C., Elschami, Myriam, Schieck, Maximilian, Ercan-Herbst, Ebru, Weber, Christian, Riesinger, Yasmin, Kalman, Sara, Steinemann, Doris, Ehrnhoefer, Dagmar E.
Publikováno v:
In Stem Cell Research January 2019 34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.