Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Elsäesser J"'
Autor:
Meckler, JF, Bhakta, MS, Kim, MS, Ovadia, R, Habrian, CH, Zykovich, A, Yu, A, Lockwood, SH, Morbitzer, R, Elsäesser, J, Lahaye, T, Segal, DJ, Baldwin, EP
Publikováno v:
Nucleic acids research, vol 41, iss 7
Meckler, JF; Bhakta, MS; Kim, MS; Ovadia, R; Habrian, CH; Zykovich, A; et al.(2013). Quantitative analysis of TALE-DNA interactions suggests polarity effects. Nucleic Acids Research, 41(7), 4118-4128. doi: 10.1093/nar/gkt085. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/08m0s6gb
Meckler, JF; Bhakta, MS; Kim, MS; Ovadia, R; Habrian, CH; Zykovich, A; et al.(2013). Quantitative analysis of TALE-DNA interactions suggests polarity effects. Nucleic Acids Research, 41(7), 4118-4128. doi: 10.1093/nar/gkt085. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/08m0s6gb
Transcription activator-like effectors (TALEs) have revolutionized the field of genome engineering. We present here a systematic assessment of TALE DNA recognition, using quantitative electrophoretic mobility shift assays and reporter gene activation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9eeb20f1b7758a4ca0cd3d2f296c5696
https://escholarship.org/uc/item/08m0s6gb
https://escholarship.org/uc/item/08m0s6gb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.