Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Elorriaga, Jon A."'
Publikováno v:
In Information Processing and Management July 2020 57(4)
Publikováno v:
Chamba-Eras, Luis-Antonio and Arruarte, Ana and Elorriaga, Jon-Ander Impacto de un factor de seguridad de la información sobre Objetos de Aprendizaje en LMS., 2012 . In IV Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA 2012), Loja (Ecuador), 24-26 October 2012. [Conference paper]
This paper presents the results to evaluate the impact of a safety factor of information about learning objects in learning management systems. The safety factor of the information is comprised of two components: copyright and digital certificates, t
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/19016/
Publikováno v:
Chamba-Eras, Luis-Antonio and Arruarte, Ana and Elorriaga, Jon-Ander Modelo de confianza para comunidades virtuales de aprendizaje., 2011 . In XVI Congreso Internacional de Informática Educativa 2011 (TISE), Santiago de Chile (Chile), 30 November to 1-2 December 2011. [Conference paper]
This work describes a trust model for virtual learning communities (VLC). The model consists of six factors that will assess the confidence of the different participants of VLC, as well as, the elements involved in it. The participants are able to co
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/19015/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Calvo, Iñaki1 (AUTHOR), Elorriaga, Jon A.1 (AUTHOR) jon.elorriaga@ehu.eus, Arruarte, Ana1 (AUTHOR), Larrañaga, Mikel1 (AUTHOR), Gutiérrez, Julián1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Gerontology. Aug2017, Vol. 43 Issue 8, p404-416. 13p. 1 Illustration.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Artificial Intelligence in Education (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2021, Vol. 31 Issue 3, p585-602, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.