Zobrazeno 1 - 10
of 864
pro vyhledávání: '"Elnicki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 9, Iss 1, p 52 (2009)
Abstract Background A Night Float (NF) system has been implemented by many institutions to address increasing concerns about residents' work hours. The purpose of our study was to examine the perceptions of residents towards a NF system. Methods A 11
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22fcefc571be48f89b29308eb9fd0962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
FASEB BioAdvances, Vol 3, Iss 5, Pp 387-391 (2021)
ABSTRACT When faced with the COVID‐19 pandemic this past spring, the University of Pittsburgh's School of Medicine (UPSOM) took rapid steps to ensure the safety of students, staff, and the faculty as well as to maintain the educational process. Cur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dc63ea98bc04d0d886babe9493365af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JGIM: Journal of General Internal Medicine; Oct2024, Vol. 39 Issue 13, p2375-2377, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy, Heather1 (AUTHOR) heather.kennedy@cuanschutz.edu, Elnicki, Jill1 (AUTHOR), Torrieri, Dayna1 (AUTHOR), Scallan Walter, Elaine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pedagogy in Health Promotion. Mar2022, Vol. 8 Issue 1, p22-29. 8p.
Autor:
Christina, Welter, Sarah, Davis, Jill, Elnicki, Phoebe K G, Kulik, Laura M, Lloyd, Martha, Tenney, Karla, Todd Barrett, Barbara, Rose, Cassidy, Walter
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice. 29:202-209
There have been multiple calls in the United States for public health workforce development approaches that expand practitioner skill sets to respond to profound inequities and improve population health more effectively. However, most workforce model
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice. 28:S240-S248
Remote learning opportunities increase access to public health training. Innovative approaches are needed to promote active engagement and learning when tackling more complex, adaptive challenges that are nuanced, lack quick and easy solutions, and r