Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Ellwood, Constance"'
Autor:
Ellwood, Constance
This thesis draws on the theories of Foucault, and Deleuze and Guattari to describe some ways in which teacher and student identities are produced and performed in a second language classroom. Three major aspects of identity are considered: cultural
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2100/353
Autor:
ELLWOOD, CONSTANCE, NAKANE, IKUKO
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2009 Jun 01. 43(2), 203-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27785002
Autor:
Ellwood, Constance
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2008 Dec 01. 92(4), 538-557.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25173101
Autor:
Zabrodska, Katerina1 (AUTHOR) zabrodska@psu.cas.cz, Ellwood, Constance2 (AUTHOR), Zaeemdar, Sara3 (AUTHOR), Mudrak, Jiri1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Culture & Organization. Mar2016, Vol. 22 Issue 2, p136-157. 22p.
Autor:
ELLWOOD, CONSTANCE1
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Nov2011, Vol. 43 Issue 9, p960-978. 19p.
Autor:
Ellwood, Constance1 (AUTHOR) cellwood@unimelb.edu.au, Davies, Bronwyn1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Qualitative Research in Psychology. 2010, Vol. 7 Issue 2, p85-98. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Humanities; Dec2012, Vol. 33 Issue 4, p245-254, 10p, 1 Chart
Publikováno v:
Human Affairs; Jun2011, Vol. 21 Issue 2, p184-195, 12p