Zobrazeno 1 - 10
of 2 051
pro vyhledávání: '"Ellis, I"'
Autor:
Ellis, I. W.
Using a conceptualisation of ethos as 'experienced culture' this dissertation explores how school ethos is associated with spiritual development of pupils. An 'ethos scale' is devised by mapping together theoretical models of school culture and spiri
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.601450
Publikováno v:
Acta Universitatis Danubius. Œconomica / Annals of Danubius University. Economics. 15(7):122-147
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=879068
Publikováno v:
Annals of Health Research, Vol 2, Iss 1, Pp 44-51 (2019)
Background: Breast cancer (BC) among Nigerians is characterised by high grade, triple negative, basal-like phenotype tumours with high proliferation indices and poor prognosis. The loss of Dicer expression has been speculated to play a key role in BC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27989331a62a4ed781d0d203928bc61c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amrania, H., Coombes, R.C., Palmieri, C., Rakha, E., Angelou, C., Green, A., Ellis, I., Wright, N., Phillips, C., Shousha, S., Francescatti, D., Al-Khalili, Z.
Publikováno v:
In ESMO Open May 2023 8(1) Supplement 4
Autor:
Ellis i Rovira, Ricard
El projecte proposa una àrea residencial amb casal i habitatges per a la gent gran a l'àmbit de Les Tres Xemeneies de Sant Adrià de Besòs. El projecte se situa entre el riu i la central tèrmica, en la franja paral·lela al tren ja prevista pel p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3484::537259169b06de480a57c2ff608d4f28
https://hdl.handle.net/2117/375067
https://hdl.handle.net/2117/375067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.