Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Ellis, Antony"'
Autor:
Ellis, Antony Robert
This research describes two invesitgations into temporal processing by dyslexics. Firstly, the accuracy and speed of response that dyslexic children and matched controls demonstrate on three types of time comparison task was explored. The participant
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.585358
Publikováno v:
Journal of Transport and Land Use, 2016 Jan 01. 9(1), 131-150.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26203211
Autor:
Almilaji, Orouba, Webb, Gwilym, Maynard, Alec, Chapman, Thomas P., Shine, Brian S. F., Ellis, Antony J., Hebden, John, Docherty, Sharon, Williams, Elizabeth J., Snook, Jonathon
Additional file 1: Table S1. Model coefficients before/after applying different regularisation methods. Figure S1. Average 95% confidence interval width for the C-statistic (discrimination) at different effective sample sizes comparing by SD(LP) at f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d323d082fb2daa585d0e4b238f21fb8
Autor:
Almilaji, Orouba, Webb, Gwilym, Maynard, Alec, Chapman, Thomas P., Shine, Brian S. F., Ellis, Antony J., Hebden, John, Docherty, Sharon, Williams, Elizabeth J., Snook, Jonathon
Publikováno v:
Diagnostic & Prognostic Research; 12/15/2021, Vol. 5 Issue 1, p1-11, 11p
Publikováno v:
In Hepatology September 2000 32(3):536-541
Autor:
Biswas, Sujata, Alrubaiy, Laith, China, Louise, Lockett, Melanie, Ellis, Antony, Hawkes, Neil
Publikováno v:
Frontline Gastroenterology; Jul2018, Vol. 9 Issue 3, p200-207, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Gastroenterology July 2013 145(1):e4-e5
Publikováno v:
In Gastroenterology May 2013 144(5) Supplement 1:S
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.