Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ellahi, Aisha"'
Autor:
Rowley, Paul A.1 prowley@uidaho.edu, Ellahi, Aisha2, Kyudong Han3,4, Patel, Jagdish Suresh5, Van Leuven, James T.5, Sawyer, Sara L.6
Publikováno v:
G3: Genes | Genomes | Genetics. Aug2021, Vol. 11 Issue 8, p1-14. 14p.
Autor:
Wilcox, Sheri, Rinker, Torri, Tan, Steven, Ellahi, Aisha, Sherman, Jamie, Nortman, Brittany, Boyce, Hunter, Joly, James, Mallick, Parag
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 2023 299(3) Supplement
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2011 Dec 01. 108(49), 19461-19462.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23059512
Autor:
Guha, Sanjib K, Tan, Steven, Joly, James, Park, Deborah, Wang, Rosemary, Nortman, Brittany, Gillies, Taryn E., Budamagunta, Vivek, Robinson, Julia K, Rinker, Torri Elise, Sherman, Jamie, Ellahi, Aisha, Wiederhold, Thorsten, Kirkpatrick, Don, Lipka, Johanna, Wendorff, Tim, Pandya, Nikil J, Rohou, Alexis, Kapp, Greg, Mallick, Parag
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Dec2023 Supplement 12, Vol. 19, p1-3, 3p
Autor:
Ellahi, Aisha
Publikováno v:
Ellahi, Aisha. (2015). Studies on the Evolution of Silencing in Budding Yeasts Using Comparative Genomics. UC Berkeley: Molecular & Cell Biology. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/65q574tt
Regional promoter-independent gene silencing is critical in the establishment of cellularidentity in Saccharomyces. Domains of transcriptionally silent regions in the genome areassociated with certain heritable modifications made to chromatin, such a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4d094f08e4b76858db5f15500bf293a4
http://n2t.net/ark:/13030/m52r8djr
http://n2t.net/ark:/13030/m52r8djr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.