Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Elkins, Anjeli R."'
Autor:
Eng, Ashley G., Nirjar, Urveesha, Elkins, Anjeli R., Sizemore, Yancey J., Monticello, Krystina N., Petersen, Madeline K., Miller, Sarah A., Barone, Jordan, Eisenlohr-Moul, Tory A., Martel, Michelle M.
Publikováno v:
In Hormones and Behavior February 2024 158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goh, Patrick K., Martel, Michelle M., Jones, Payton J., Bansal, Pevitr S., Eng, Ashley G., Elkins, Anjeli R., Thaxton, Melina H., Barkley, Russell A.
Supplemental material, sj-docx-2-asm-10.1177_10731911211050921 for Clarifying Relations Between ADHD and Functional Impairment in Adulthood: Utilization of Network and Machine Learning Approaches by Patrick K. Goh, Michelle M. Martel, Payton J. Jones
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::65f15362ad7fe994787c88c8f070ab14
Autor:
Bansal, Pevitr S., Goh, Patrick K., Eng, Ashley G., Elkins, Anjeli R., Thaxton, Melina, Martel, Michelle M.
Supplemental material, sj-docx-1-asm-10.1177_10731911211051070 for Utility of the Limited Prosocial Emotions Specifier in Preschoolers With Conduct Problems by Pevitr S. Bansal, Patrick K. Goh, Ashley G. Eng, Anjeli R. Elkins, Melina Thaxton and Mich
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3537f17de5ea1e3d1b920f180df89da2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ADHD Report; Nov2021, Vol. 29 Issue 7, p1-12, 12p