Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Elizabeth Richey, J."'
Autor:
Huang, Yun, Dang, Steven, Elizabeth Richey, J., Chhabra, Pallavi, Thomas, Danielle R., Asher, Michael W., Lobczowski, Nikki G., McLaughlin, Elizabeth A., Harackiewicz, Judith M., Aleven, Vincent, Koedinger, Kenneth R.
Publikováno v:
User Modeling & User-Adapted Interaction; Nov2023, Vol. 33 Issue 5, p1211-1257, 47p
Autor:
Mogessie, Michael, Elizabeth Richey, J., McLaren, Bruce M., Andres-Bray, Juan Miguel L., Baker, Ryan S.
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education
Prior studies have explored the potential of erroneous examples in helping students learn more effectively by correcting errors in solutions to decimal problems. One recent study found that while students experience more confusion and frustration (co
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Castillo Avila, Arlem Aleida1 arlemaleida.castilloavila@viep.com.mx, Gonzalez Calleros, Juan Manuel1 juanmanuel.gonzalez@correo.buap.mx, Guerrero García, Josefina1 josefina.guerrero@correo.buap.mx
Publikováno v:
Revista Brasileira de Informática na Educação. 2021, Vol. 29, p928-956. 29p.
Autor:
Theobald M; DIPF|Leibniz Institute for Research and Information in Education, and IDeA-Center for Research on Individual Development and Adaptive Education of Children at Risk, Frankfurt am Main, Frankfurt, Germany., Colantonio J; Rutgers University, Newark, New Jersey, USA.; Harvard University, Cambridge, Massachusetts, USA., Bascandziev I; Harvard University, Cambridge, Massachusetts, USA., Bonawitz E; Harvard University, Cambridge, Massachusetts, USA., Brod G; DIPF|Leibniz Institute for Research and Information in Education, and IDeA-Center for Research on Individual Development and Adaptive Education of Children at Risk, Frankfurt am Main, Frankfurt, Germany.; Department of Psychology, Goethe University, Frankfurt, Germany.
Publikováno v:
Child development [Child Dev] 2024 Jul-Aug; Vol. 95 (4), pp. e253-e269. Date of Electronic Publication: 2024 Feb 17.
This book constitutes the proceedings of the 18th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2023, held in Aveiro, Portugal, in September 2023.The 34 full papers included in this volume were carefully reviewed and selected from 126 s
This two-volume set LNAI 12163 and 12164 constitutes the refereed proceedings of the 21th International Conference on Artificial Intelligence in Education, AIED 2020, held in Ifrane, Morocco, in July 2020.•The 49 full papers presented together with