Zobrazeno 1 - 10
of 1 826
pro vyhledávání: '"Elissa E"'
Autor:
Elissa E. Min, Joseph Thomas
Publikováno v:
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 12, Iss 8, Pp 1555-1570 (2023)
Objectives: Patient perceptions of their doctors may influence talking to them about urinary incontinence (UI). We estimated prevalence of UI among Medicare beneficiaries and assessed association between beneficiaries’ demographic and clinical char
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be7a0633aac0436fa4686d8ec5616148
Publikováno v:
Journal of Community Engagement and Scholarship, Vol 1, Iss 1 (2022)
This article describes how community engagement contributes to youth development. Drawing on the literature on youth engagement, youth development, and youth-adult partnerships, the authors examine a successful community youth engagement program that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39faff3ba628433f8638c6f75eaeb53c
Autor:
Weston E, Moran P, Acree M, Moskowitz J, Kemeny M, Elissa E, Bacchetti P, Barrows K, Deeks S, Hecht F
Publikováno v:
BMC Complementary and Alternative Medicine, Vol 12, Iss Suppl 1, p O6 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac0ca7dcb4d04dbfad7c2a46b7d4d124
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Sep2023, Vol. 49 Issue 5, p925-932. 8p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Min, Elissa E.1, Thomas III, Joseph1 jt3@purdue.edu
Publikováno v:
Journal of Family Medicine & Primary Care. Aug2023, Vol. 12 Issue 8, p1555-1570. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review September 2019 104
Publikováno v:
Journal of Social Work Education. Summer2022, Vol. 58 Issue 3, p427-430. 4p.