Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Elias, Carmen"'
Autor:
Calapez, Ana R., Elias, Carmen L., Alves, Artur, Almeida, Salomé F.P., Brito, António G., João Feio, Maria
Publikováno v:
In Ecological Indicators May 2020 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
null Calapez, Ana Raquel, null Elias, Carmen L., null Almeida, Salomé F. P., null Feio, Maria João
Publikováno v:
Limnetica. :281-296
Publikováno v:
Hydrobiologia. Oct2012, Vol. 695 Issue 1, p223-232. 10p. 1 Diagram, 6 Charts, 2 Graphs, 1 Map.
Autor:
Elias, Carmen Lopes
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Doutoramento em Biologia Submitted by Carla Jesus (cjesus@ua.pt) on 2018-02-27T11:52:33Z No. of bitstreams: 1 Tese Carmen Elias.pdf: 7198936 bytes, checksum: 62f313cce2e78ae40655b5248228c866 (MD5) Made available in DSpace on 2018-02-27T11:52:34Z (GMT
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::762422104ede7c6424aa6a9b36b3d325
Autor:
Elias, Carmen Lopes
Doutoramento em Biologia Diatoms are generally the most frequent and abundant algae in streams and are known by their responsiveness to changes in the environmental conditions of streams. Diatoms are frequently the only biological quality element rep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2292::762422104ede7c6424aa6a9b36b3d325
http://hdl.handle.net/10773/22393
http://hdl.handle.net/10773/22393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.