Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Eliadi I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
BNT162b2 has proven to be highly effective, but there is a paucity of data regarding immunogenicity factors and comparison between response to vaccination and natural infection. This study included 871 vaccinated healthcare workers (HCW) and 181 pati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::b9c48f58e399345d8802d7ff8fb14751
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2999780
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2999780
The 3-day rule for stool cultures: should all patients with haematological malignancies be excluded?
Autor:
Samarkos, M. Kampouropoulou, O. Theofanis, V. Tsoumi, G. Eliadi, I. Smilakou, S. Daikos, G.L.
Objectives: The ‘3-day rule’ for stool culture ordering suggests that only selected inpatients with nosocomial diarrhoea should have stool cultures for enteropathogenic bacteria (EPBs). Patients with haematological malignancies are not included i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::827c9316c2ee4ad2233b4ab24ed1ddd0
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3106810
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3106810
Autor:
Evangelatos, N. Eliadi, I.
The shift from the Aristotelian to the Newtonian scientific paradigm gave birth to progresses in the natural, hard sciences and contributed to the emergence of modernity. Allopathic medicine gradually implemented those progresses, transforming itself
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::2e3097eac811bace68881ea9b0c5a0ae
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3124591
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3124591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.