Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Elghoul, Yousri"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elghoul, Yousri1,2 (AUTHOR), Bahri, Fatma1,2 (AUTHOR), Trabelsi, Khaled1,2 (AUTHOR), Chtourou, Hamdi1,2 (AUTHOR), Frikha, Mohamed3 (AUTHOR), Clark, Cain C. T.4 (AUTHOR), Glenn, Jordan M.5 (AUTHOR), Bragazzi, Nicola6 (AUTHOR), Souissi, Nizar7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Motor Behavior. 2022, Vol. 54 Issue 4, p490-502. 13p. 1 Diagram, 4 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Elghoul, Yousri1,2 yosri.elghoul@isseps.usf.tn, Trabelsi, Khaled1,2, Masmoudi, Liwa1,2, Kahla, Ahmed Ben1,2, Souissi, Mohamed A.3, Clark, Cain C. T.4, Boukhris, Omar1, Glenn, Jordan M.5, Frikha, Mohamed6
Publikováno v:
Kinesiology. jun2022, Vol. 54 Issue 1, p25-35. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Motriz: Revista de Educacao Fisica, Vol 24, Iss 4 (2018)
Abstract Aim: The current study examined the relationship between cognitive performances (executive function, selective attention and reaction time), fine motor coordination skills and perceived difficulty after active transport to school. Method: Fi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07da2b0acc4546188eedd1f7ef125d3a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.