Zobrazeno 1 - 10
of 1 572
pro vyhledávání: '"Elementary school mathematics"'
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 22, Iss 1 (2024)
This year-long case study involved the professional development of teachers in New York City elementary schools, who co-designed with researchers culturally relevant robot-coding mathematics activities to advance teachers’ understanding of cultural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d3cdf15afe74fde9bd14056bb05a0fb
Autor:
Kerime Akyar, Adem Doğan
Publikováno v:
İtobiad, Vol 11, Iss 3, Pp 1388-1418 (2022)
Toplama, çıkarma, çarpma ve bölme konusu okul öncesi dönemden başlayıp bunu takip eden diğer öğretim kademelerinde de devam etmektedir. Doğal sayılar konusundaki işlemlerin öğrencilerin tarafından iyi anlaşılması olası hataların
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22d90e41d4f148c79779e0a878f07d68
Autor:
Barwell, Richard
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2020 Mar 01. 51(2), 150-178.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/jresematheduc-2020-0018
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henderson, Christie
Publikováno v:
Mathematics Teacher, 2019 May 01. 112(7), 531-533.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteacher.112.7.0531
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2019 Mar 01. 25(5), 306-312.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/teacchilmath.25.5.0306
Autor:
Huinker, DeAnn
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2019 Mar 01. 25(5), 282-288.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/teacchilmath.25.5.0282
Autor:
Schielack, Jane F.
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2019 Mar 01. 25(5), 262-264.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/teacchilmath.25.5.0262
Autor:
Retno shoimah
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Dasar Islam, Vol 3, Iss 2, Pp 50-62 (2020)
Abstract Mathematics concepts in elementary school was basic concepts to understand mathematics concepts in the next grade. Therefore, mathematics misconceptions of elementary school teacher should be avoided. It was because of implication to thei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9558106b47054ceebc979522f0db813d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.