Zobrazeno 1 - 10
of 633
pro vyhledávání: '"Elementary and Secondary Education Act"'
Autor:
Barker, Darwin Robert
As achievement gaps persist among some groups of students, school leaders are identifying strategies and implementing plans to support the academic needs of diverse student populations. The purpose of this research study was to identify the leadershi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/110150
Autor:
Grimm, Martin Edward
The purpose of this study was to expand upon the research with high school principals and leaders of school divisions as they seek to implement the Multi-Tiered Systems of Support (MTSS) framework. Though a significant number of studies have been con
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/109807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2015 Dec 01. 1(3), 77-94.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2015.1.3.04
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2015 Dec 01. 1(3), 170-186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2015.1.3.09
Autor:
Ohanian, Susan, Kovacs, Philip
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2007 Dec 01. 89(4), 270-274.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20442470
Autor:
McDonnell, Lorraine M.
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2005 Jan 01. 80(2), 19-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3497058
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2005 Jan 01. 80(2), 39-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3497059
Autor:
Louie, Vivian
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2005 Jan 01. 29, 69-105.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3568120
Autor:
DeBray, Elizabeth H.
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2005 Jan 01. 29, 29-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3568118