Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Elementary Instruction"'
Autor:
Corven, Julien1 jcorven@udel.edu
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. May2022, Vol. 110 Issue 1, p193-203. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Slingsby, David david@hamar.fsnet.co.uk
Publikováno v:
Biologist. Dec2006, Vol. 53 Issue 6, p283-284. 2p.
Autor:
LeCompte, Karon N., Bauml, Michelle
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2012, Vol. 7, Issue 2, pp. 102-112.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-02-2012-B0007
Publikováno v:
大阪青山大学紀要 = Journal of Osaka Aoyama University. 12:15-19
This study reports on the challenges faced by beginner piano students taking the first-year courses of Instrumental Music I (first semester) and Instrumental Music II (second semester) offered by the Department of Child Education, Faculty of Health S
Autor:
Yamaji, Asaka
Publikováno v:
西南女学院大学紀要. 24:127-139
保育現場では音楽を介した表現活動により、子どもの豊かな感性や表現する力、創造 性が育まれていく。そのためには、指導者である保育者自身が豊かな感性をもち、音楽 を楽しみな�
Autor:
Pareja, M. G.
Publikováno v:
Cabás, Vol 2011, Iss 6, Pp 54-77 (2011)
Francisco Antonio Nogales, natural de Herrera de Pisuerga, ejerce la docencia de Primeras Letras en Castro entre los años 1808–1816, cuando decide dejar su plaza, disconforme con su estancada situación económica, que contrasta, ofensivamente par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd70f5e2e5d64302b3b5ed24d6588bd7
Autor:
Hernandez, Cecilia M.
Doctor of Philosophy
Curriculum and Instruction Programs
Margaret G. Shroyer
Complex social, racial, economic, and political issues involved in the practice of teaching today require beginning teachers to be informed, skilled, and cult
Curriculum and Instruction Programs
Margaret G. Shroyer
Complex social, racial, economic, and political issues involved in the practice of teaching today require beginning teachers to be informed, skilled, and cult
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/8557
Autor:
CLaudia Schweitzer
Publikováno v:
Journal de Recherche en Education Musicale
Journal de Recherche en Education Musicale, Observatoire Musical Français (OMF), 2016, 10 (1 & 2 ), pp.67-95
www.iremus.cnrs.fr/
HAL
Journal de Recherche en Education Musicale, Observatoire Musical Français (OMF), 2016, 10 (1 & 2 ), pp.67-95
www.iremus.cnrs.fr/
HAL
Who is a good master of music? What makes the difference between a teacher of music and a musician or even a virtuoso? It is this sort of question which has become more and more important to theoreticians of the German-speaking area since the transit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b3a7898df28371215d7b28db8ed5ce81
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01508599
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01508599