Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"Electronic ink"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wanke Cheng, Yongzhuang Liu, Zhihan Tong, Ying Zhu, Kaiyue Cao, Wenshuai Chen, Dawei Zhao, Haipeng Yu
Publikováno v:
EcoMat, Vol 5, Iss 2, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Poly (3,4‐ethylene dioxythiophene) (PEDOT) is an electrically conductive polymer that shows various promising applications in flexible electronics. However, previous studies have mostly focused on enhancing the conductivity, while ignoring
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9f36abd9b3145cea20b77a41c299852
Autor:
Yao Wang, Zhi Zhang, Qun Chen, Caihong Ye, Jiahao Zhang, Qingguo Gao, Liming Liu, Jianjun Yang, Xinjian Pan, Yu Miao, Feng Chi, Mingliang Jin
Publikováno v:
Micromachines, Vol 13, Iss 6, p 880 (2022)
Electrophoretic display (EPD) is a popular display technology in recent years. The core of the EPD is electrophoretic particles, and its Zeta potential has an important impact on EPDs. In this work, a method using pyrrolidine mono ionic liquid was pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09f1177d3a7f4de2aae8ed13326c39e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dunneback, Katie
Publikováno v:
Reference & User Services Quarterly, 2011 Jul 01. 50(4), 325-329.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20865421
Autor:
Scott, Robert H.
Publikováno v:
The Journal of Economic Education, 2011 Apr 01. 42(2), 175-180.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/00220485.2011.555720