Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Elbourn E"'
BackgroundTraining conversation partners of people with aphasia who use facilitative communication strategies is one method that can improve access to healthcare for people with aphasia. However, the efficacy of communication partner training (CPT) h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::b92951f4e198e443c46c371e4c2e025b
https://hdl.handle.net/10453/148088
https://hdl.handle.net/10453/148088
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chia, AA, Power, E, Kenny, B, Elbourn, E, McDonald, S, Tate, R, MacWhinney, B, Turkstra, L, Holland, A, Togher, L
© 2019, © 2019 Taylor & Francis Group, LLC. Primary objective: To investigate whether the degree of participation by people with severe Traumatic Brain Injury (TBI), and the degree of support by their communication partners (CPs) changes in convers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::444143ac6dde3faca8e2c9c82c9f1ed3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.