Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Elasy, T A"'
Autor:
Villegas, R., Xiang, Y.-B., Elasy, T., Xu, W.H., Cai, H., Cai, Q., Linton, M.F., Fazio, S., Zheng, W., Shu, X.-O.
Publikováno v:
In Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases May 2012 22(5):409-416
Autor:
Villegas, R., Xiang, Y.B., Cai, H., Elasy, T., Cai, Q., Zhang, X., Fazio, S., Linton, M.F., Li, H., Xu, W.H., Yang, G., Zheng, W., Shu, X.-O.
Publikováno v:
In Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases March 2012 22(3):223-230
Autor:
Rothman, R. L., Cavanaugh, K., Huizinga, M. M., Gebretsadik, T., Shintani, A., Elasy, T. A., Wallston, K. A., Malone, R., Davis, D., Pignone, M., DeWalt, D., Gregory, R. P.
OBJECTIVE - Diabetic patients with lower literacy or numeracy skills are at greater risk for poor diabetes outcomes. This study evaluated the impact of providing literacy- and numeracy-sensitive diabetes care within an enhanced diabetes care program
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::56d7cd610e1cd159e3835d4e1e7e617d
Historically, the medical care of persons with severe and persistent mental illness (SPMI) has been suboptimal. In many communities, large gaps exist in the continuum of services necessary to meet the medical needs of those patients, and existing ser
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::3afb2f802ac224fa3ff2d922f0bf34a7
https://europepmc.org/articles/PMC1305304/
https://europepmc.org/articles/PMC1305304/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.