Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Elahee, Mohammad"'
Publikováno v:
Review of International Business and Strategy, 2021, Vol. 32, Issue 3, pp. 437-455.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RIBS-01-2021-0002
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2018, Vol. 35, Issue 4, pp. 451-462.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-08-2016-1919
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2017, Vol. 38, Issue 6, pp. 38-46.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-09-2016-0110
Autor:
Hartman, David O.1 David.Hartman2@quinnipiac.edu, Elahee, Mohammad1 Mohammad.Elahee@quinnipiac.edu
Publikováno v:
Proceedings of the Northeast Business & Economics Association. 2019, p96-100. 5p.
Autor:
Niamat Elahee, Mohammad
Publikováno v:
European Business Review, 2007, Vol. 19, Issue 2, pp. 142-159.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09555340710730100
Autor:
Elahee, Mohammad Khalil
Publikováno v:
In Utilities Policy 2011 19(2):71-79
Autor:
Elahee, Mohammad, Brooks, Charles M.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2004, Vol. 19, Issue 6, pp. 397-404.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08858620410556336
Autor:
Chowdhury, Tilottama G.1 (AUTHOR) tilottama.ghoshchowdhury@quinnipiac.edu, Elahee, Mohammad2 (AUTHOR), Branchik, Blaine1 (AUTHOR), Micu, Camelia3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. July-Sep2019, Vol. 31 Issue 4, p330-344. 15p. 3 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Publikováno v:
International Journal of Business and Systems Research; 2022, Vol. 16 Issue: 1 p1-39, 39p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.