Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"El Jurdi, Hounaida"'
Autor:
Moufahim, Mona, Rodner, Victoria, El Jurdi, Hounaida, Appau, Samuelson, Belk, Russell, Rinallo, Diego
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2023, Vol. 26, Issue 2, pp. 173-182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-02-2023-0016
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2023, Vol. 26, Issue 2, pp. 61-67.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-02-2023-199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
“They said we ruined the character and our religion”: authenticity and legitimation of hijab cosplay
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2021, Vol. 25, Issue 1, pp. 43-59.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-01-2021-0014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
El Jurdi, Hounaida A.1 (AUTHOR) he46@aub.edu.lb, Ourahmoune, Nacima2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Mar2021, Vol. 37 Issue 3/4, p360-363. 4p.
Autor:
El Jurdi, Hounaida, Houjeir, Roudaina
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2020, Vol. 37, Issue 2, pp. 226-235.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-05-2018-2681
Autor:
El Jurdi, Hounaida, Smith, Sandra
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2018, Vol. 35, Issue 1, pp. 40-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-11-2016-2001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Mar2017, Vol. 37 Issue 1, p7-24. 18p.