Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"El Hana, Nadr"'
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change December 2024 209
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change March 2023 188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
El Hana, Nadr1 nadr.elhana@gmail.com, Sabri, Ouidade2 ouidade.sabri@iae.pantheonsorbonne.fr
Publikováno v:
Décisions Marketing. Apr-Jun2022, Issue 106, p161-51. 41p.
Autor:
SABRI, Ouidade1 sabri.iae@univ-paris1.fr, EL HANA, Nadr2 nelhana@edcparis.edu, BEN ARFI, Wissal3 wbenarfi@edcparis.edu
Publikováno v:
Revue Management et Avenir. jui2021, Issue 123, p119-139. 21p.
Self-mockery in advertising : when not taking yourself seriously makes consumers take you seriously.
Autor:
SABRI, Ouidade1 ouidade.sabri@yahoo.fr, El HANA, Nadr2 nadr.elhana@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Marketing Trends (1961-7798). Jan2021, Vol. 7 Issue 1, p21-30. 10p.
Third party cookie is a tacking code set by a third-party platform or a technology provider on the website the user is visiting. This small amount of text identifies users online, reveals their interests and provide powerful informations useful in en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::23d4f6c295477ee94ddbcc3a6c470187
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03779006
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03779006