Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Eisert, Sheri"'
Autor:
Eisert, Sheri L., Durfee, M. Joshua, Welsh, Adrienne, Moore, Susan L., Mehler, Philip S., Gabow, Patricia A.
Publikováno v:
Journal of Community Health, 2009 Apr 01. 34(2), 122-128.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45437455
Autor:
Steele Andrew W, Moore Susan L, Durfee M Josh, Eisert Sheri L, Fischer Henry H, McCullen Kevin, Anderson Katherine, Penny Lara, Mackenzie Thomas D
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 11, Iss 1, p 12 (2011)
Abstract Background Most studies of diabetes self-management that show improved clinical outcome performance involve multiple, time-intensive educational sessions in a group format. Most provider performance feedback interventions do not improve inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae9717802e674927a416e3ae4ec144ab
Autor:
Fischer, Henry H.1,2 henry.fischer@dhha.org, Eisert, Sheri L.1,3, Durfee, M. Josh4, Moore, Susan L.4, Steele, Andrew W.1,2, McCullen, Kevin5, Anderson, Katherine1,2, Penny, Lara1,2, Mackenzie, Thomas D1,2,5
Publikováno v:
BMC Medical Informatics & Decision Making. 2011, Vol. 11 Issue 1, p12-22. 11p.
Autor:
Steele, Andrew W.1 asteele@dhha.org, Eisert, Sheri2, Witter, Joel3, Lyons, Pat4, Jones, Michael A.5,6, Gabow, Patricia7, Ortiz, Eduardo8
Publikováno v:
PLoS Medicine. Sep2005, Vol. 2 Issue 9, p864-870. 7p. 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.