Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Eisend, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Advertising Academy, 177-189. Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
STARTPAGE=177;ENDPAGE=189;TITLE=European Advertising Academy
Bigné, E.; Eisend, M. (ed.), Advances in Advertising Research X. Multiple touchpoints in Brand communication, pp. 177-189
European Advertising Academy ISBN: 9783658248772
STARTPAGE=177;ENDPAGE=189;TITLE=European Advertising Academy
Bigné, E.; Eisend, M. (ed.), Advances in Advertising Research X. Multiple touchpoints in Brand communication, pp. 177-189
European Advertising Academy ISBN: 9783658248772
Catalonia is an autonomous region of Spain with 7,538,813 inhabitants (Generalitat de Catalunya / Institut d’Estadistica de Catalunya, 2018a), in which both the Catalan and Spanish language are used and are officially recognized by law. Catalonian
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d681fe01b6e4d35cf33b97d9affc5b8
http://hdl.handle.net/2066/208971
http://hdl.handle.net/2066/208971
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Eisend, M.; Zabkar, V. (ed.), Advances in advertising research VIII. Challenges in an age of dis-engagement, pp. 139-153
Advances in Advertising Research VIII ISBN: 9783658187309
Advances in Advertising Research ; VIII, 139-153. Wiesbaden : Springer Gabler
STARTPAGE=139;ENDPAGE=153;TITLE=Advances in Advertising Research ; VIII
Advances in Advertising Research VIII ISBN: 9783658187309
Advances in Advertising Research ; VIII, 139-153. Wiesbaden : Springer Gabler
STARTPAGE=139;ENDPAGE=153;TITLE=Advances in Advertising Research ; VIII
English is used extensively in advertising in countries where it is not an official language (Gerritsen et al., 2007; Piller, 2003). One of the reasons advertisers use English is the assumption that this language has a symbolic value for consumers (K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::407ee916c92259cab357d8cf64e737b6
https://doi.org/10.1007/978-3-658-18731-6_11
https://doi.org/10.1007/978-3-658-18731-6_11
Publikováno v:
Advances in Advertising Research IX: Power to Consumers, 143-161
STARTPAGE=143;ENDPAGE=161;TITLE=Advances in Advertising Research IX
Advances in Advertising Research IX ISBN: 9783658226800
STARTPAGE=143;ENDPAGE=161;TITLE=Advances in Advertising Research IX
Advances in Advertising Research IX ISBN: 9783658226800
Brand placement is the placement of a brand in non-commercial content such as a television series or movie (Karrh, 1998) which is used by marketers to advertise brands in a less obtrusive and more natural fashion (Karrh, 1998; Russel, 2002). Although
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e048019199582542e6041cf3af7b3fd1
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-positive-effect-of-green-versus-conventional-brand-placement-the-roles-of-brand-warmth-and-persuasion-knowledge(3c79c0f5-343f-40fb-9c97-efd46445585d).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-positive-effect-of-green-versus-conventional-brand-placement-the-roles-of-brand-warmth-and-persuasion-knowledge(3c79c0f5-343f-40fb-9c97-efd46445585d).html
Publikováno v:
Advances in Advertising Research ; 6, 379-394. Wiesbaden : Springer Gabler
STARTPAGE=379;ENDPAGE=394;TITLE=Advances in Advertising Research ; 6
Advances in Advertising Research (Vol. VI) ISBN: 9783658105570
Verlegh, P.; Voorveld, H.; Eisend, M. (ed.), Advances in Advertising Research (Vol VI). The Digital, The Classic, The Subtle and The Alternative, pp. 379-394
STARTPAGE=379;ENDPAGE=394;TITLE=Advances in Advertising Research ; 6
Advances in Advertising Research (Vol. VI) ISBN: 9783658105570
Verlegh, P.; Voorveld, H.; Eisend, M. (ed.), Advances in Advertising Research (Vol VI). The Digital, The Classic, The Subtle and The Alternative, pp. 379-394
To keep up with rapidly changing market conditions, revitalizing a brand through an adjustment of brand logos is a natural and necessary element of brand management (Muzellec & Lambkin, 2006; Aaker, 1991; Kapferer, 1998). On average, one in fifty com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::547cfdf2975f5b1ff65c05907ce66cd2
https://doi.org/10.1007/978-3-658-10558-7_29
https://doi.org/10.1007/978-3-658-10558-7_29