Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Eiríksdóttir, Elsa"'
Autor:
Eiríksdóttir, Elsa
The study examined whether an instruction-based strategy (studying the instructions before attempting the task) or a task-based strategy (attempting the task and referencing instructions) was more effective for procedural performance and learning. Fo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/14500
Autor:
Gestsdóttir, Súsanna Margrét, Ragnarsdóttir, Guðrún, Björnsdóttir, Amalía, Eiríksdóttir, Elsa
Publikováno v:
Review of Education; Aug2024, Vol. 12 Issue 2, p1-24, 24p
Autor:
Ragnarsdóttir, Guðrún, Gestsdóttir, Súsanna Margrét, Björnsdóttir, Amalía, Eiríksdóttir, Elsa
Publikováno v:
Netla: Online Journal on Pedagogy & Education; 2022, p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Netla: Online Journal on Pedagogy & Education; 2019 Special Issue, p1-21, 21p
Autor:
Nylund, Mattias, Rosvall, Per-Åke, Eiríksdóttir, Elsa, Holm, Ann-Sofie, Isopahkala-Bouret, Ulpukka, Niemi, Anna-Maija, Ragnarsdóttir, Guðrún
Publikováno v:
Education Inquiry; Mar2018, Vol. 9 Issue 1, p97-121, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
EIRÍKSDÓTTIR, ELSA
Publikováno v:
Icelandic Journal of Education / Timarit um Uppeldi og Menntun; 2017, Vol. 26 Issue 1/2, p43-64, 22p
Publikováno v:
Icelandic Journal of Education / Timarit um Uppeldi og Menntun; 2016, Vol. 25 Issue 2, p197-218, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.