Zobrazeno 1 - 10
of 346
pro vyhledávání: '"Einfeld, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teague SJ, Newman LK, Tonge BJ, Gray KM, Aery A, Andersson E, Arciuli J, Arora S, Bezzina L, Blackmore R, Borland R, Caruana J, Cawood D, Clarke K, Day J, Dossetor D, Einfeld S, Emerson E, Evans H, Fernandez A, Goodall S, Haas K, Henderson K, Henry T, Hinton S, Hoath F, Hodges J, Horstead S, Howlin P, Hu N, Keating C, Kelly E, Knott R, Kotselas P, Louie E, McAuliffe Z, O’Hagan G, Panahi B, Phillis K, Rice L, Rose O, Rotolone C, Salvador-Carulla L, Sanders M, Schoch M, Shortt F, Silove N, Sofronoff K, Stace L, Taffe J, Thompson DM, Viney R, Wallman E
© 2019 John Wiley & Sons Ltd Background: Behaviour and emotional problems are highly prevalent in children with autism spectrum disorder (ASD). In typically developing children, attachment quality acts as a risk/protective factor for behavioural out
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::65c38b124e6ab756bac6f72eb4e82461
https://hdl.handle.net/10453/145792
https://hdl.handle.net/10453/145792
BACKGROUND:Children with intellectual disability (ID) frequently have significant educational, social and health care needs, resulting in caregivers often experiencing a wide range of negative effects. This paper aims to determine the impact of child
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::fe58f0098377865c8ca1d2e080288f1b
https://hdl.handle.net/10453/143041
https://hdl.handle.net/10453/143041