Zobrazeno 1 - 10
of 387
pro vyhledávání: '"Eilks, Ingo"'
Autor:
Li Baoyu, Eilks Ingo
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 6, Iss 1, Pp 35-47 (2024)
Incorporating cultural aspects into science education has recently been stressed in many non-Western societies. However, Chinese traditional cultures are rarely discussed in Chinese science classrooms. Hence, a teaching intervention integrating Confu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1440f89c6b24a74b8a09346d66b2cfa
Autor:
Ambrogi Paola, Eilks Ingo
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 4, Pp 481-492 (2023)
During the COVID-19 pandemic, the unexpected lockdown of schools brought many challenges to redesigning the teaching and learning of chemistry at the secondary schooling level. The demand for online teaching under COVID-19 conditions was, however, al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d56859c958e446eafd74ca50a4c05e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 4, Iss 2, Pp 165-172 (2022)
Microwave systems have been used in organic chemistry since the late 1990s for applications including Microwave-Assisted Organic Synthesis (MAOS). The main advantages of microwave-assisted procedures compared to traditional synthesis methods are the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ae3feb154114c10b20b39982398e7af
Autor:
Eilks, Ingo, Linkwitz, Michael
Publikováno v:
In Current Opinion in Green and Sustainable Chemistry October 2022 37
Autor:
Suresh, Sloka, Toy, Stephanie, Gondra, Neha, Anilao, Auddy Guerrero, Vernoy, Brandon, Eilks, Ingo, Gulacar, Ozcan
Publikováno v:
Education Sciences; Sep2024, Vol. 14 Issue 9, p1016, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.