Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Eider Goni"'
Autor:
Arantzazu Rodríguez-Fernández, Estibaliz Ramos-Díaz, Arantza Fernández-Zabala, Eider Goni, Igor Esnaola, Alfredo Goni
Publikováno v:
International Journal of Clinical and Health Psychology, Vol 16, Iss 2, Pp 166-174 (2016)
Antecedentes/Objetivo: El objetivo de este estudio ex post facto es analizar las relaciones entre apoyo social percibido, autoconcepto, resiliencia, bienestar subjetivo e implicación escolar. Método: Se aplicó una batería de instrumentos a 1.250
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a0a93ab9bc14e4784db32d426244563
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Echaniz, Igor Esnaola1, Fernández, Arantzazu Rodríguez1, de Barrón, Igor Camino Ortiz1, Goñi Palacios, Eider1 eider.goni@ehu.es
Publikováno v:
Psicothema. feb2015, Vol. 27 Issue 1, p52-58. 7p.
Autor:
Escalante Mateos, Naiara, Fernández-Zabala, Arantza, Goñi Palacios, Eider, Izar-de-la-Fuente Díazde-Cerio, Iker
Publikováno v:
Revista de Investigación en Educación; dic2020, Vol. 18 Issue 3, p289-303, 15p
Autor:
Fernández-Lasarte, Oihane, Ramos-Díaz, Estibaliz, Goñi Palacios, Eider, Rodríguez-Fernández, Arantzazu
Publikováno v:
Educación XX1; 2019, Vol. 22 Issue 2, p165-185, 21p
Publikováno v:
Profesorado: Revista de Currículum y Formación del Profesorado; abr-jun2019, Vol. 23 Issue 2, p463-484, 22p
Publikováno v:
Psychology & Psychiatry Journal; 10/13/2023, p178-178, 1p
Publikováno v:
Educación XX1; 2016, Vol. 19 Issue 1, p227-245, 19p
Autor:
Escalante Mateos, Naiara, Fernández-Zabala, Arantza, Goñi Palacios, Eider, Izar-de-la-Fuente Díaz-de-Cerio, Iker
Publikováno v:
Sustainability (2071-1050); Jan2021, Vol. 13 Issue 1, p68-68, 1p