Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Eida, Abdul Aziz"'
Autor:
Eida, Abdul Aziz
One of the major challenges for agricultural research in the 21st century is to increase crop productivity to meet the growing demand for food and feed. Biotic (e.g. plant pathogens) and abiotic stresses (e.g. soil salinity) have detrimental effects
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10754/663000
Autor:
Kozaeva, Ekaterina, Eida, Abdul Aziz, Gunady, Ella F, Dangl, Jeffery L, Conway, Jonathan M, Brophy, Jennifer AN
Publikováno v:
In Current Opinion in Biotechnology August 2024 88
Autor:
Eida, Abdul Aziz1, Ziegler, Maren2, Lafi, Feras F.1, Michell, Craig T.2, Voolstra, Christian R.2, Hirt, Heribert1 heribert.hirt@kaust.edu.sa, Saad, Maged M.1
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/12/2018, Vol. 13 Issue 12, p1-20. 20p.
Autor:
Eida, Abdul Aziz, Bougouffa, Salim, L’Haridon, Floriane, Alam, Intikhab, Weisskopf, Laure, Bajic, Vladimir B., Saad, Maged M., Hirt, Heribert
Salinity stress is a major challenge to agricultural productivity and global food security in light of a dramatic increase of human population and climate change. Plant growth promoting bacteria can be used as an additional solution to traditional cr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::22f97a17cdf9b084f1689e35915cca3c
http://doc.rero.ch/record/328411/files/wei_gip.pdf
http://doc.rero.ch/record/328411/files/wei_gip.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.