Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Eichner B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20180919-20180922; Wien; DOC27.3 /20180919/
Problemstellung/Ziele: Um am Ende des Studiums zur eigenverantwortlichen und selbständigen ärztlichen Berufsausübung befähigt zu sein, sollten Medizinstudierende ab der ersten Famulatur jede Gelegenheit nutzen, am Patienten eigene klinische Erfah
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d37f0d126abe89e8e07773d48e54754
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
4th Research in Medical Education (RIME) Symposium 2015; 20150319-20150321; München; DOCP24 /20150312/
Introduction: Currently the National competence-based Catalog of Learning targets (NKLM) is being developed. After its introduction it will represent a common reference point for the core curriculum of the medical education in Germany. Based on the C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5762ae0a7b870e25225711664167fd07