Zobrazeno 1 - 10
of 392
pro vyhledávání: '"Ehrhart, Mark G"'
Autor:
Aarons, Gregory A., Sklar, Marisa, Ehrhart, Mark G., Roesch, Scott, Moullin, Joanna C., Carandang, Kristine
Publikováno v:
In Journal of Substance Use and Addiction Treatment October 2024 165
Autor:
Williams, Nathaniel J., Marcus, Steven C., Ehrhart, Mark G., Sklar, Marisa, Esp, Susan M., Carandang, Kristine, Vega, Nallely, Gomes, Alexandra E., Brookman-Frazee, Lauren, Aarons, Gregory A.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2024 63(10):991-1004
Autor:
Crable, Erika L., Sklar, Marisa, Kandah, Alexandra, Samuels, Hannah C., Ehrhart, Mark G., Aalsma, Matthew C., Hulvershorn, Leslie, Willging, Cathleen E., Aarons, Gregory A.
Publikováno v:
In Journal of Substance Use and Addiction Treatment September 2024 164
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences January 2025 232
Autor:
Williams, Nathaniel J.1,2 (AUTHOR) natewilliams@boisestate.edu, Ehrhart, Mark G.3 (AUTHOR), Aarons, Gregory A.4 (AUTHOR), Esp, Susan1,2 (AUTHOR), Sklar, Marisa4 (AUTHOR), Carandang, Kristine5 (AUTHOR), Vega, Nallely R.2 (AUTHOR), Brookman-Frazee, Lauren4 (AUTHOR), Marcus, Steven C.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Implementation Science. 3/28/2024, Vol. 19 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aarons, Gregory A., author, Ehrhart, Mark G., author, Lengnick-Hall, Rebecca, author, Moullin, Joanna C., author
Publikováno v:
Dissemination and Implementation Research in Health : Translating Science to Practice, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197660690.003.0009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collins, Vaughan K., Corbin, Catherine M., Locke, Jill J., Cook, Clayton R., Ehrhart, Mark G., Hatch, Kurt D., Lyon, Aaron R.
Publikováno v:
School Mental Health; Sep2024, Vol. 16 Issue 3, p667-680, 14p