Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Ehlert, Mareike"'
Autor:
Ehlert, Mareike1 (AUTHOR) mareike.ehlert@uni-muenster.de, Souvignier, Elmar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2022 75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice; 2024, Vol. 21 Issue 7, p56-73, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Children with reading difficulties have problems recognising words accurately and quickly (Müller et al., 2020). The most commonly recommended method to automate word recognition is repeated reading (Hattie, 2009; NICHD, 2000; Therrien, 2004). In re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5b2d4f891fbe03fe51021a903250bc8b
Autor:
Ehlert, Mareike, Souvignier, Elmar
This is an interview study investigating teachers' perceptions of what constitutes suitable PD programs for differentiated reading interventions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bb59adad77eb7149f9715ed9ebc23dae
Professional development programs substantially contribute to advancing evidence-based reforms in educational contexts. Due to the Corona pandemic and digitalization efforts, online formats are increasingly coming into focus as an alternative form of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4980c5ff8546ff92c7d49b73987ef867
Autor:
Ehlert, Mareike, Souvignier, Elmar
This study seeks to examine teachers’ preferences for professional development features depending on contextual, individual and concept-specific factors. While reading skills of elementary school students vary widely (Frith, 1986; NICHD, 2000; Huss
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::80b5d363b8dd5015b083207358a20cbe