Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Egea K"'
This paper describes the collaborative approach that Academic Language and Learning developers are using as part of a university’s First Year Experience project. This project draws on the idea of a third generation approach which utilises a bottom-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::f718e6f811c2c68fe63eaa48aeb284a2
https://hdl.handle.net/10453/33924
https://hdl.handle.net/10453/33924
This paper describes a small grants scheme aimed at supporting academics to embed first year (FY) transition pedagogies in the curriculum, as part of a university-wide FYE strategy. The scheme enables first year subject coordinators to apply for fund
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::b81d1749a11734bc0cb16a38ad814e76
https://hdl.handle.net/10453/35691
https://hdl.handle.net/10453/35691
Cross-cultural and cross-discipline teams are commonplace in ICT global work projects, an area where students in an IT program may head. This paper presents preliminary research that is concerned with outcomes from an intervention strategy designed t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::c39666a85084e3d88cbbb6bd031ad17e
https://hdl.handle.net/10453/32932
https://hdl.handle.net/10453/32932
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings 12th Conference on Software Engineering Education & Training (Cat NoPR00131); 1999, p186-197, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.