Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Egea, Kathy"'
Autor:
Egea, Kathy
This presentation demonstrates in detail the impact measurement practices implemented for the First and Further Year Experieince (FFYE) Program at UTS. A comprehensive review of the data and metrics methods used to show impact. The presentation also
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::138860225d3f347c1ba848e51b3e7a82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKenzie, Jo, Egea, Kathy
Publikováno v:
Student Success; Jul2017, Vol. 8 Issue 2, p67-77, 11p
Autor:
McKenzie, Jo, Egea, Kathy
Publikováno v:
Student Success; Jul2016, Vol. 7 Issue 2, p65-76, 12p
Autor:
EGEA, KATHY
Publikováno v:
Enhancing Learning Through Technology; 2006, p82-95, 14p
Publikováno v:
International Journal of the First Year in Higher Education; Aug2014, Vol. 5 Issue 2, p103-109, 7p
Publikováno v:
Journal of Applied Computing & Information Technology; 2011, Vol. 15 Issue 1, p1-15, 15p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This volume provides an up-to-date study of theory and practice on the importance of technology in teaching and learning. The contributions are carefully peer-reviewed from over 100 submissions to the International Conference on Teaching and Learning
Autor:
Timothy Koschmann
The Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) conference has become an internationally-recognized forum for the exchange of research findings related to learning in the context of collaborative activity and the exploration of how such learning