Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Eftekhar Ardebili H"'
Publikováno v:
Payesh, Vol 2, Iss 2, Pp 101-109 (2003)
Objective(s): To determine the effect of an educational intervention about mental health on teacherschr('39') knowledge, attitude and practice. Material & Methods: 64 teachers in 24 governmental elementary schools in Khorramabad city in Lorestan prov
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fd12c9d38c445fb82439547506b9dd8
Publikováno v:
حیات, Vol 16, Iss 3-4, p 106 (2010)
Background & Objective: Regular and adequate physical activity is a major factor in maintaining good health throughout entire life course. Levels of inactivity are high in all countries. Effective educational interventions are needed to promote physi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcb564196bc64db18b9781343dbef42d
Autor:
Mohamadian, H.1, Eftekhar Ardebili, H.2 eftkhara@sina.tums.ac.ir, Rahimi Foroushani, A.3, Taghdisi, M. H.4, Shojaiezade, D.2
Publikováno v:
Journal of School of Public Health & Institute of Public Health Research. 2011, Vol. 8 Issue 4, p1-13. 14p.
Autor:
Firouzbakht, M., Eftekhar Ardebili, H.1 eftekhara@sina.tums.ac.ir, Majlesi, F.2, Rahimi, A.3, Ansari, M., Esmailzadeh, M.
Publikováno v:
Journal of School of Public Health & Institute of Public Health Research. 2008, Vol. 5 Issue 4, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Didarloo, A., Shojaeizadeh, D., Eftekhar Ardebili, H., Niknami, S., Hajizadeh, E., Alizadeh, M.
Publikováno v:
Journal of School of Public Health & Institute of Public Health Research; 2011, Vol. 9 Issue 2, p79-92, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.