Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Effectiveness of anatomy education"'
Autor:
Mohammed A. Akeel, PhD
Publikováno v:
Journal of Taibah University Medical Sciences, Vol 16, Iss 3, Pp 318-327 (2021)
الملخص: أهداف البحث: أدى التحول من المنهج التقليدي إلى المنهج المتكامل القائم على الجهاز والنظام إلى تجزئة مقررات علم التشريح. لذلك، أصبح
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3576308116941a5bb274ee141651f13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education
The University of Oklahoma College of Medicine reduced gross anatomy from a full semester, 130-hour course to a six and one-half week, 105-hour course as part of a new integrated systems-based pre-clinical curriculum. In addition to the reduction in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.