Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Effective Instruction"'
Publikováno v:
Special Education
Publikováno v:
Asalibuna, Vol 8, Iss 01, Pp 27-38 (2024)
Effective instruction is a determinant of success in learning Arabic. With it, learning objectives can be achieved more quickly and are more enjoyable, whereas without them, learning objectives will take longer and tend to be boring. Slavin offers a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f8105cf402d4fbeaa85e912c9b1f918
Autor:
Stevenson, Nathan A.
Publikováno v:
Delivering Intensive, Individualized Interventions to Children and Youth with Learning and Behavioral Disabilities
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 12(2):117-127
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=960982
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 12, Iss 3, Pp 267-290 (2019)
There are many factors associated with effective instruction that should be taken into account by school policy, the school as an institution and each individual teacher. The teacher’s role is of utmost importance when it comes to factors influenci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4920da4e6524f99a1ca505cb011124c
Autor:
Mercedes Velásquez Jaramillo
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Estudios Educativos, Vol 17, Iss 1 (2021)
Learners of foreign languages from different levels of education need to be active agents of their learning process. They need to develop strategic competence to become proficient learners and users of the foreign language. One way to foster this act
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e58647f0a973480a899e445f6404af5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2020)
One of the many things teachers do is to give feedback on their students’ work. Feedback pointing out mistakes may be a key to learning, but it may also backfire. We hypothesized that feedback based on students’ mistakes may have more positive ef
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22b065e738cc4f8aacd32a462b4cdac1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
謝念慈 Nien-Tzu Hsieh
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies, Vol 11, Iss 2, Pp 19-45 (2016)
2014年8月,教育部推行十二年國民基本教育,中學師資培育勢必再受衝擊,再次轉型的教改風潮下,研究者針對師資培育如何實施有成效的教學,持差異化的觀點做概論性的論述。本研究採
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4da85600442a476e825fdb533e45c3b9