Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Eeles Abbey"'
Autor:
Marschik, Peter B, Kwong, Amanda KL, Silva, Nelson, Olsen, Joy E, Schulte-Ruether, Martin, Bolte, Sven, Ortqvist, Maria, Eeles, Abbey, Poustka, Luise, Einspieler, Christa, Nielsen-Saines, Karin, Zhang, Dajie, Spittle, Alicia J
The Prechtl General Movements Assessment (GMA) has become a clinician and researcher tool-box for evaluating neurodevelopment in early infancy. Given it involves observation of infant movements from video recordings, utilising smartphone applications
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.14699
Autor:
Kwong, Amanda K.L., Eeles, Abbey L., Anderson, Peter J., Badawi, Nadia, Boyd, Roslyn N., Cameron, Kate L., Cheong, Jeanie L.Y., Colditz, Paul, Koorts, Pieter, Crowle, Cathryn, Dale, Russell C., Doyle, Lex W., Fahey, Michael, George, Joanne, Hunt, Rod W., McNamara, Lynda, Morgan, Catherine, Novak, Iona, Olsen, Joy E., Reid, Nadia, Rieger, Ingrid, Whittingham, Koa, Spittle, Alicia J.
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics May 2024 268
Autor:
Orton Jane, Anderson Peter J, Ferretti Carmel, Spittle Alicia J, Eeles Abbey, Bates Lisa, Boyd Roslyn N, Inder Terrie E, Doyle Lex W
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 9, Iss 1, p 73 (2009)
Abstract Background Early developmental interventions to prevent the high rate of neurodevelopmental problems in very preterm children, including cognitive, motor and behavioral impairments, are urgently needed. These interventions should be multi-fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34280df953fb4fd9b5639f3e15fe906b
Autor:
Eeles, Abbey Louise, Gibbs, Deanna
Publikováno v:
In Journal of Obstetric, Gynecologic & Neonatal Nursing November 2020 49(6):593-604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.