Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Educators' perspectives"'
Autor:
Bhaskar, Preeti, Gupta, Puneet Kumar
Publikováno v:
Interactive Technology and Smart Education, 2024, Vol. 21, Issue 4, pp. 645-671.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITSE-08-2023-0169
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 14, Iss 1, Pp e1-e9 (2024)
Background: Educators have a very important job of moulding learners’ lives. However, they cannot do it alone, they need assistance from parents. Every child is different and learns differently and most of the information a child receives comes fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a5c890c74854a088efba4f7949e8e7a
Autor:
Fatima Yousuf Al-Maadadi
Publikováno v:
مجلة العلوم التربوية, Vol 23, Iss 23 (2024)
To better understand the effectiveness of any implemented early childhood curriculum, it is vital to pay attention to the experiences of early childhood educators who practiced that curriculum. The purpose of this research is to investigate early chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8101f23d1c04d4f8c63e8be87ac76ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gloria Marsay
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 40, Iss 4 (2022)
Youth have difficulty making the transition from education to the workplace in the Fourth Industrial Revolution. High levels of youth unemployment prevail in South Africa, and it is necessary to find ways to assist youth to enter the workplace. The p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5099a6206f94eeeb07498ddd56fdfe8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Innovations and Sustainability, Vol 7, Iss 1, Pp 07-07 (2023)
Purpose. The purpose of this article is to investigate the current state of Open Educational Resources (OER) adoption in Ukraine, identifying the challenges, opportunities, and its potential impact on the nation’s educational landscape. Furthermore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09148d3cd9424bfcbe640dc46f496842
Autor:
Thabile A. Zondi, Kudzayi S. Tarisayi
Publikováno v:
The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa, Vol 16, Iss 1, Pp e1-e6 (2020)
Contemporary literature reveals a plethora of studies on the implementation of Geographic Information System (GIS) in South Africa. However, these studies provide an educator’s perspective while neglecting the learner’s perspective, which is prov
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0324a00d03334c5b897f3688ff8394ec
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 2, p 95 (2022)
Background: This study examined teacher educators’ perceptions of play-based learning in the context of university-based teacher education programmes in Palestine. Methods: Using a cross-sectional, multi-method design, we explored factors relating
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57f108155fd84b7393d86105a6529cea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.