Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Educational technology tools"'
Autor:
Yilian Teng, Xia Wang
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-15 (2021)
Abstract Educational technology has become an indispensable aspect of higher education, playing a crucial role in affecting student engagement, in particular. The application, advantages and disadvantages of learning management systems (LMS) and soci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/234cdf3e2fe64b8ca1e1ad0b70afaf52
Autor:
Narin Nonthamand
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 17 No. 10 (2023); pp. 30-46
The objectives of this study are (1) to explore pre-service teachers’ needs in using educational technology tools for online learning, (2) to develop an online lesson about the use of educational technology tools for pre-service teachers, and (3) t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
e-Archivo. Repositorio Institucional de la Universidad Carlos III de Madrid
instname
instname
There are currently numerous learning theories and methodologies that teachers can use in their classes, depending on their educational goal and the specific subject matter taught. In addition, there are numerous technologies and tools that can help
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amanda Rybin Koob, Kathia Salomé Ibacache Oliva, Michael Williamson, Marisha Lamont-Manfre, Addison Hugen, Amelia Dickerson
Publikováno v:
Boston College-Open Journal Systems
Information Technology and Libraries; Vol 41 No 4 (2022)
Information Technology and Libraries; Vol 41 No 4 (2022)
Inspired by pandemic-transformed instruction, this paper examines the digital accessibility of five tech tools used in information literacy sessions, specifically for students who use assistive technologies such as screen readers. The tools are Kahoo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::478d43e9548045fada09dd8108fb0465
https://ejournals.bc.edu/index.php/ital/article/view/15383
https://ejournals.bc.edu/index.php/ital/article/view/15383