Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Educational technology discourse"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macgilchrist, Felicitas
Publikováno v:
Kultura - Społeczeństwo - Edukacja / Culture - Society - Education. (2):83-103
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=788345
Autor:
Bård Ketil Engen, Oliver McGarr
Publikováno v:
Learning, Media and Technology. 47:440-455
This paper examines the online marketing of digital technologies in education from three multi-national technology corporations' websites focusing on both the language used in the text and the natu...
Publikováno v:
Discover Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Educational landscape reports have historically contributed to advocating for changes that would benefit learners, including recommendations for digital technologies and their use. The COVID-19 pandemic has considerably affected education, p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88f3dc7890284e2daec558ddb3d76819
Autor:
Felicitas Macgilchrist
As digital technologies become more prominent in schools, and a host of new media products appear in classrooms, critical questions are being asked about the erasure of power and politics in contemporary education. To explore the discourse on digital
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47c3986baf3d2df35f89a8bd0c9ce04a
https://osf.io/preprints/socarxiv/4ukqj
https://osf.io/preprints/socarxiv/4ukqj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott, Brad, van der Poel, Sandy
Publikováno v:
International Journal of Ethics Education; April 2024, Vol. 9 Issue: 1 p65-77, 13p
Autor:
Clark, Daniel
Publikováno v:
Learning, Media & Technology; Sep2024, Vol. 49 Issue 3, p414-427, 14p
Autor:
Fazekas, Nóra
Publikováno v:
Research in Education; Aug2024, Vol. 119 Issue 1, p44-64, 21p
Autor:
Amiel, Tel
Publikováno v:
Prospects (00331538); Jun2024, Vol. 54 Issue 2, p341-350, 10p