Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Educational session"'
Publikováno v:
Working with Older People, 2022, Vol. 27, Issue 1, pp. 1-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/WWOP-05-2021-0022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The article presents innovative forms of professional socialization of high school students in the framework of the educational process of high school. It shows psychological and pedagogical conditions ensure the implementation of the educational pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::4b2bbaf3ce2e2fbe65bd936590ee1a2e
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31694
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31694
Publikováno v:
European journal of obstetrics, gynecology, and reproductive biology. 250
Objectives: The aim of the study was to evaluate the agreements between patients and nursing staff in perceived use of the principles of Enhanced Recovery After Surgery (ERAS) in a gynecological ward, both prior to and following an educational sessio
Autor:
Mora, Joseph W., Starkey, Kimberly J.
Class of 2009 Abstract
OBJECTIVES: To evaluate Club Medbox, a pharmacist-run intervention in which a pharmacist addresses barriers to treatment that arise in patients with HIV via a weekly educational group session. METHODS: A retrospective char
OBJECTIVES: To evaluate Club Medbox, a pharmacist-run intervention in which a pharmacist addresses barriers to treatment that arise in patients with HIV via a weekly educational group session. METHODS: A retrospective char
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/623995
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623995
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623995
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.