Zobrazeno 1 - 10
of 340
pro vyhledávání: '"Educational review"'
Autor:
Martin, Jane1 j.martin@bham.ac.uk
Publikováno v:
Educational Review. Nov2023, Vol. 75 Issue 7, p1287-1296. 10p.
Autor:
Sylvain Bodard, Ruben Geevarghese, Leo Razakamanantsoa, Julien Frandon, Elena N. Petre, Clement Marcelin, François H. Cornelis
Publikováno v:
Insights into Imaging, Vol 15, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Percutaneous cryoablation (PCA), having shown effectiveness in treating liver, lung, prostate, breast, and kidney tumors, is now gaining attention for the treatment of soft tissue tumors. PCA functions by freezing tissue, which in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f6f550237c845129364eed89da5f351
Publikováno v:
تربیت اسلامی, Vol 18, Iss 44, Pp 27-46 (2023)
The new approach to bisexual education defines a new form of gender role that requires female and male characteristics for both sexes equally. One of the most important principles that is emphasized in this approach is “equality”. The basis of Is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ab6601a7ad74334b651eda5990713ac
Publikováno v:
Negro Educational Review. 2013, Vol. 64 Issue 1-4, p139-155. 17p.
Autor:
Herbst, Patricio
Publikováno v:
Educational Review. Jun99, Vol. 51 Issue 2, p183-190. 8p.
Autor:
Jade Mehta, Matthew C. Aalsma, Andrew O'Brien, Tanna J. Boyer, Rami A. Ahmed, Diana Summanwar, Malaz Boustani
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
BackgroundIt takes decades and millions of dollars for a new scientific discovery to become part of clinical practice. In 2015, the Center for Health Innovation & Implementation Science (CHIIS) launched a Professional Certificate Program in Innovatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9fa6929524a427ba88e749cb5358dd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas, Gary (AUTHOR) g.thomas.3@bham.ac.uk, Fuller, Kay (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Review. Mar2017, Vol. 69 Issue 2, p139-139. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.