Zobrazeno 1 - 10
of 12 309
pro vyhledávání: '"Educational platforms"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ghada Alturif, Hessa Alsand
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The study aimed to explore the repercussions of cyberbullying on students on educational platforms. This descriptive study depends on a social survey for a sample of male and female students in their high school. The sample is 824 people, and data wa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a846094c2f2448c82d7dbf1215365e4
Autor:
Nikolova, Evgeniya1 evgeniyanikolova@gmail.com
Publikováno v:
Mathematics & Informatics. 2024, Vol. 67 Issue 5, p523-534. 12p.
Autor:
نبال كريم عبد ل1
Publikováno v:
College of Basic Education Researches Journal. 2023, Vol. 19 Issue 3, p561-578. 18p.
Autor:
السيد خيري عبد ال1, أحمد متولي سعد عي1
Publikováno v:
Journal of the Faculty of Education, Beni Suef University. Oct2023, Vol. 20 Issue 119, Part 1, p647-707. 61p.
Autor:
Viktoriia Naumova, Oksana Bulvinska
Publikováno v:
Неперервна професійна освіта: теорія та практика, Vol 3, Iss 76, Pp 75-83 (2023)
The article is devoted to the problem of studying the professional development of teachers of science and mathematics education and technology in the conditions of martial law. The purpose of the article is to characterize open educational platforms
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5cdccd49f19450894b08e27f5e414f2
Autor:
Ramiel, Hemy1 (AUTHOR) hemyram@gmail.com, Fisher, Eran1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning, Media & Technology. Dec2024, Vol. 49 Issue 4, p623-638. 16p.
Autor:
Zamfiroiu, Alin, Vasile, Denisa
Publikováno v:
Procedia Computer Science; 2024, Vol. 242, p412-419, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daza, Roberto, Morales, Aythami, Tolosana, Ruben, Gomez, Luis F., Fierrez, Julian, Ortega-Garcia, Javier
We present edBB-Demo, a demonstrator of an AI-powered research platform for student monitoring in remote education. The edBB platform aims to study the challenges associated to user recognition and behavior understanding in digital platforms. This pl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.09210