Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"Educational networks"'
Publikováno v:
School-University Partnerships, 2024, Vol. 17, Issue 2, pp. 103-123.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SUP-10-2023-0039
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2022, Vol. 37, Issue 1, pp. 259-277.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-09-2022-0339
Autor:
Franz Rauch, Mira Dulle
Publikováno v:
Sisyphus, Vol 11, Iss 2 (2023)
This paper describes networking for education for sustainable development within the Austrian ECOLOG-schools network. It discusses theoretical concepts of Education for Sustainable Development and school development from an Austrian perspective, as w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae0064aeb84f4243a91bbef36b71bd85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Futures Research, Vol 9, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract To support schools, improve learning outcomes, create innovative learning opportunities, and reduce social disadvantage, many countries have introduced policies to mandate or incentivize educational networks in the last decade. This study fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52ee234a688f486b81468cbc81c1fbf6
For a Regenerative Pedagogy of the Territory in the Sense of Participatory and Sustainable Community
Autor:
Vito Balzano, Maria Chiara Castaldi, Valentina Guerrini, Maria Grazia Proli, Oscar Tiozzo Brasiola, Nicolò Valenzano
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 20, Iss 1 Tome II (2022)
The present article is the result of a collective work by various authors and focuses attention to the consequences in training processes and educational relationships following the Covid 19 pandemic. All educational agencies, formal, non-formal and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a117092cc9fd47b397959e424024a6ee
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 2, Pp 125-133 (2021)
Введение. Неформальное (или неформализованное) образование рассматривается сегодня как сфера услуг, направленная на удовлетворение по
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e03f06dfa3e46ec8bbaf526b9301ced