Zobrazeno 1 - 10
of 370
pro vyhledávání: '"Educational mismatch"'
Autor:
Cortadas-Guasch, Pau
Publikováno v:
International Journal of Manpower, 2024, Vol. 45, Issue 10, pp. 77-95.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJM-09-2023-0540
Publikováno v:
International Journal of Manpower, 2024, Vol. 45, Issue 7, pp. 1365-1384.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJM-10-2023-0611
Autor:
Cristiana Abbafati, Aldo Rosano
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionAn educational mismatch is defined as the situation where the education qualifications of an employee do not match the qualifications required for the job they do. A mismatch can be vertical where the level of the employee's qualification
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf3f60f052d149b182a0654932539136
Autor:
Jan Aleksander Baran
Publikováno v:
Baltic Journal of Economics, Vol 24, Iss 1, Pp 145-179 (2024)
The paper investigates the short-run job mobility of educationally mismatched workers, examining the validity of the Sicherman-Galor hypothesis, which predicts that overeducation is a temporary condition from a worker’s perspective associated with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b824c8222d6429f8b7f15866531e9df
Publikováno v:
International Journal of Manpower, 2023, Vol. 44, Issue 9, pp. 237-255.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJM-02-2022-0081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2021, Vol. 12, Issue 2, pp. 271-293.