Zobrazeno 1 - 10
of 853
pro vyhledávání: '"Educational economics"'
Autor:
Fariba khanipoor, Zahra Karimian
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 15, Iss 3, Pp 221-225 (2024)
The economics of e-learning has gained significant importance in recent years, providing increased accessibility, flexibility, cost-effectiveness, personalized learning, and opportunities for continuous skill development. However, this sector also fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c90ec4d287634e3aa52f90095a310da5
Autor:
Olena Palchuk
Publikováno v:
Economics & Education, Vol 8, Iss 3 (2023)
The purpose of the paper is to set out the place of education and human resources in the future development of Ukraine, particularly in the light of the post-war difficulties in rebuilding the country and further prospects. Methodology. The study is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9b124eb6dcb4986b0ef380ac7a85714
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 4, Pp e15130- (2023)
The relationship between class size and school performance has always been ambiguous and the current literature has found no direct connection between them, especially in the Brazilian context. Therefore, this study aimed to verify whether the number
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8e7afd510a4445fbfc59025fb7ae4e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Economies, Vol 11, Iss 4, p 103 (2023)
Emphasizing the existence of information asymmetries between, e.g., young academics and potential employers, signaling theory has shaped our understanding of how high-ability students try to document their superior skills in a competitive environment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a53c1b11622d4d7eb28b65dd63f4064b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.