Zobrazeno 1 - 10
of 15 259
pro vyhledávání: '"Educational conditions"'
Autor:
Ševala Tulumović, Aida Mujkić Mašić
Publikováno v:
Research in Education and Rehabilitation, Vol 7, Iss 1, Pp 138-145 (2024)
The aim of this research was to examine incidences of undesirable behavior patterns in children with visual impairment in relation to educational conditions. The sample consisted of two groups of visually impaired children: blind children (N=19), vis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07f030506dd54b8494a0783086964ad0
Autor:
V.V. Tereschenko
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 20, Iss 3, Pp 87-98 (2024)
In the article we carried out a historical and psychological analysis of psychological and pedagogical research of joint activities (its genesis) from the 60s of the XX century to the present time. Research reference points have been identified/ The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47ba669431d947f1a2f5120df629b099
Autor:
Fariborz Doroudi, Vahideh Ariamanesh
Publikováno v:
کتابداری و اطلاعرسانی, Vol 27, Iss 2, Pp 139-156 (2024)
Objective: Knowledge management is the process and the collection of methods relating to creating, organizing, sharing, using and managing the knowledge and information of an organization. knowledge management Contains maintaining information in a kn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67c19fb0d7e040ca80245f1e311b9240
Autor:
Doroudi, Fariborz1 doroudi@irandoc.ac.ir, Ariamanesh, Vahideh2 aryamanesh.vahideh@gmail.com
Publikováno v:
Library & Information Sciences (1680-9637). Summer2024, Vol. 27 Issue 2, p139-156. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ماهر حامد جاسم ال1, احمد جاسم حمود1
Publikováno v:
College of Basic Education Researches Journal. 2022 Special Issue, Vol. 18, p74-89. 16p.