Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Education research agenda"'
Autor:
Želvys, Rimantas, Wolhuter, Charl C.
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (32):59-71
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=96401
Autor:
Wolhuter, C.C.
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 59, Issue: 4, Pages: 627-641, Published: DEC 2019
Die argument van hierdie artikel is dat terwyl daar wyd na onderwys opgesien word as instrument om mense te bemagtig en om die ideale samelewing te skep, kwesbare groepe buite sig van die openbare en akademiese onderwysdiskoers verdwyn het. Die doel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::f9724731bb5a0ea899f16cce4daec406
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512019000400013&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512019000400013&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
AKGÜN-ÖZBEK, Okutman Ela
Publikováno v:
Volume: 1, Issue: 1 119-128
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Online distance education, Towards a research agenda which is edited by Olaf Zawacki-Richter and Terry Anderson is an agenda setting study that is based on three broad categories of macro, meso and micro which were then categorized under fifteen rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7c6e1ce168a9dc07725c7aa3654a2aec
https://dergipark.org.tr/tr/pub/auad/issue/3030/42093
https://dergipark.org.tr/tr/pub/auad/issue/3030/42093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.